#detox  #jaro  #recept 

Odlehčená večeře, svačinka do krabičky nebo jednoduše řečeno zeleninový salát. Jednoduchý recept, který nabudí vaše chuťové buňky k dodělání další várky. Otevřeme si tu navíc malé okénko benefitů. Taková mrkev nepodporuje pouze naše oči a pleť, ale také pomáhá uvolňovat napětí v cévách, působí antisepticky a antibakteriálně, podporuje imunitní systém a trávení. Celer přispívá k likvidaci zánětů v trávícím traktu, obsahuje antioxidanty, prospívá cévám, snižuje cholesterol a má pozitivní účinky na práci žlučníku a ledvin.

Připravte si na 2 porce:

  • 5 středních mrkví
  • bulvu celeru
  • 500 gramů bílého jogurtu
  • půl citronu
  • sůl
  • pepř
  • semínka či oříšky na ozdobu
  • plus zakysaná smetana, kdo by rád krémovější verzi

Nejprve si okrájíme mrkve a celer. Poté mrkve a celer nastrouháme najemno, vymačkáme šťávu z celé půlky citronu, aby mrkev nezhnědla a přidáme jogurt, sůl a pepř podle chuti. Zamícháme a je hotovo. Salát můžete ozvláštnit semínky nebo oříšky.

Rychlý, jednoduchý a lehký recept, který se neztratí ve slunečných dnech, ani v těch méně slunečných.

Dobré chutnání!

Facebook Comments Box

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.