Zalando, přední evropská platforma pro módu a životní styl, se spojuje s českou sportovní a hokejovou legendou, Jaromírem Jágrem k dlouhodobé spolupráci. Jágr se stává tváří sportovní kategorie Zalanda a posiluje tak dlouhodobou strategii a snahu o co nejvíce lokální marketingové aktivace a zajímavou nabídku pro české zákazníky.
Jaromír Jágr se připojí k lokálnímu ambasadorskému programu, který na českém trhu běží od srpna 2019 s různorodou skupinou influencerů, ve které nechybí například módní redaktorka Monika Marešová, designérka Vanda Janda, influencerky Beha Nguyen a Tereza Hodanová a mnoho dalších.
“Jako přední evropská platforma pro módu a životní styl se snažíme inspirovat a zaujmout naše zákazníky. S cílem vždy zůstat lokálně relevantní, si vždy ke spolupráci vybíráme ty nejlepší v jednotlivých zemích, lokální hrdiny, kteří nejen skvěle reprezentují vlastní zemi, ale také sdílí hodnoty Zalanda, jakými jsou diverzita a otevřenost. Spojili jsme se s Jaromírem Jágrem a chceme společně vytvářet zajímavý obsah a motivovat lidi k ještě většímu pohybu a k tomu, aby sami dokázali ještě víc”, říká Dawid Pożoga, Market Lead pro Českou republiku.
Jaromír Jágr patří k nejúspěšnější hokejové generaci jak v národním týmu, tak v americké NHL, kam byl draftován na sezónu 1990/1991. Společně s českou reprezentací vyhrál olympijské hry v Naganu, na kontě má dva Stanley Cupy a je druhým nejlepším v historii kanadského bodování NHL hned za Waynem Gretzkym.
“Nemusíme zrovna trénovat na olympiádu nebo mistrovství světa, ale když chceme být v něčem nejlepší, musíme na sobě vždycky makat. Nejdůležitější je dělat všechno s láskou, s láskou k sobě, ne pro ostatní. Proto jsem se spojil se Zalandem. Abychom lidi společně motivovali k ještě většímu pohybu. Sám se připravuji na novou sezónu a každý se ke mně může připojit”, říká Jaromír Jágr.
Spolupráce Zalanda a Jaromíra Jágra startuje společnou marketingovou kampaní a výzvou na sociálních sítích, která vyzývá všechny Čechy k vystoupení z vlastní komfortní zóny a k tomu, aby našli svou každodenní sportovní rutinu, a to bez ohledu na věk nebo vlastní fyzickou kondici.
Po dobu čtyř týdnů bude Jaromír Jágr spolu se čtyřmi vybranými ambasadory Zalanda motivovat lidi ke sportování i zkoušení nových sportů a prezentaci svých výkonů na Instagramu pod hashtagem #JJ68xZalando. S cílem oslavit Jágrovo slavné číslo na dresu vyhraje celkem 68 lidí voucher v hodnotě 1500 korun. Vítěze vybere sám Jaromír Jágr na základě jejich aktivity v rámci této sportovní výzvy.
Start kampaně proběhne na vlastních kanálech Zalanda – na webu, podstránce webu věnované spolupráci, prostřednictvím newsletterů a na sociálních médiích. Zaměří se na hlavní sporty – běhání, trénink, jógu a basketbal. Každý sport podpoří jeden ze čtyř dalších ambasadorů Zalanda vybraných podle jejich vlastního sportovního zaměření: Monika Marešová se zaměří na běh, Tereza Hodanová na jógu, Paulie Garand na trénink a Adam Mach na basketbal.
Link na HUB PAGE s Jaromírem Jágrem