#českýdesignér  #givenchy  #instagram  #reebok  #sport  #umění  #victoriabeckham 

Karanténa pokračuje, ale my pro vás máme stále módní novinky. Pojďme na to!

Clare Waight Keller opouští Givenchy

zdroj: PHILIP SINDEN pro HARPER’S BAZAAR

Po třech letech opouští Clare Waight Keller místo umělecké ředitelky pro Givenchy. Na svůj instagram napsala: “Po třech skutečně fantastických letech nastal čas na to, uzavřít mou kapitolu v Givenchy. Jako první žena v této legendární společnosti, se cítím poctěna možností být součástí odkazu této značky a přinést jí nový život. Zažila jsem v brilantním Givenchy ateliéru nespočet neskutečných momentů, váš výjmečný talent a zápal navždycky zůstane v mých vzpomínkách.”

Waight Keller se ujala své funkce v roce 2017. Celkem navrhla za rok 10 kolekcí, například ikonický osmdesátkový glamour, lehce retro pánskou kolekci a experimentální couture přehlídky.

Co dalšího plánuje Givenchy nebo Waight Keller je zatím neznámé.

Olivia Gatwood a nádherné dívky v izolaci

zdroj: Olivia Gatwood

Když 28 letá básnířka, youtuberka a aktivistka, stála svlečená v kuchyni poté, co se vrátila z nákupu toho nejnutnějšího během karantény, najednou to na ni dopadlo. Smutek z celé situace.

“Rozhodla jsem se to zdokumentovat pomocí autoportrétu,” řekla Elle.com “Včera v noci jsem viděla Portrét dámy v ohni a byla jsem zasažena myšlenkou lásky jakožto aktem svědectví a došlo mi, že tím, jak jsem sama izolovaná, jsem svůj jediný svědek a to je samo o sobě základ každého autoportrétu.”

A tak to vzniklo, jeden autoportrét na instagramu s názvem “Autoportrét dívky v izolaci” a pak navrhla ostatním, aby jí poslali své fotografie v izolaci. Původně tak měla vzniknout koláž, ale během 24 hodin se jí sešlo několik stovek fotografií. “Všechny byly tak nádherné,” řekla Gatwood, že se nemohla rozhodnout vybrat jen několik a tak vznikl instagramový účet @girlsofisolation, kde můžete vidět celou krásnou galerii těchto osamělých žen.

View this post on Instagram

4.5.20

A post shared by @ girlsofisolation on

Victoria Beckham v nové kolekci pro Reebok odkrývá čisté linie

zdroj: archiv značky

Už potřetí se značka Reebok spojila Victorií Beckham, aby společně uvedly na trh kolekci sportovního oblečení. „Rozhodli jsme se připomenout uvolněný devadesátkový look, ale přinášíme ho v moderním podání tak, aby oslovil současného zákazníka,“ říká o nové kolekci Victoria Beckham, jedna z největších světových módních ikon.

Celá kolekce se nese v duchu svěžích barev i originálních materiálů, z látek Victoria Beckham použila například japonské froté. Zajímavou novinkou jsou pletené střihy kombinované s prodyšnou bavlněnou a hedvábnou směsí. „Chci nosit kousky, které se pohybují se mnou a rezonují s mým životním stylem,“ popisuje kolekci Beckham. „Chci oblečení, o kterém nemusím příliš přemýšlet, ale zároveň se díky němu cítím sebevědomě.“

Klíčovými pilíři kolekce jsou čistý design a dokonalá funkčnost při pohybu,“ říká Beckham. „Chceme i nadále přinášet nový pohled na to, jak se má sportovní oblečení vyvíjet v souladu s potřebami našeho rozmanitého životního stylu a přístupu k estetice,“ dodává Parker.

Kolekci Reebok x Victoria Beckham pro jaro/léto 2020 koupíte na reebok.com/victoriabeckham / victoriabeckham.com nebo reebok.cz/victoria_beckham.

Ruční šití, pravá kůže a originální nápad. Barbora Musilová vyrábí kabelky pod svou značkou .about leather. již třetím rokem

zdroj: archiv značky

Autorská značka Barbory Musilové .about leather. se zaměřuje na ručně šité kabelky a další koženou tvorbu. Před třemi lety designérku překvapil malý výběr a špatná dostupnost českých kožených módních doplňků, a proto si navrhla a ušila koženou ledvinku pro vlastní užití. Původně malý projekt s výrobky určenými pro blízké se však rychle rozrostl. Nyní .about leather. přichází s novou kolekcí .SIMPLICITY., která neopomíjí ani muže.

Tuto kolekci, stejně jako samotnou značku .about leather., charakterizuje minimalismus, kvalitní materiály a punc jedinečnosti. Zahrnuje ledvinky, psaníčka a menší i větší kabelky. Kolekci .SIMPLICITY. pro ženy tvoří odstíny světle růžové, béžové, šedé a černé. Úplnou novinkou jsou pánské ledvinky, pro které zvolila designérka černou a tmavě hnědou barvu. Veškeré produkty jsou šity v minisérii z pravé italské kůže. „Opravdu dbám na kvalitu provedení všech výrobků. Díky ruční práci a použitým materiálům se kabelky .about leather. stávají součástí šatníků svých majitelek na několik let, nejedná se o sezónní módní výstřelky. To jde ruku v ruce s pro mě zásadní hodnotou – udržitelností v módním průmyslu,“ vysvětluje Barbora Musilová. Tvářemi kampaně .SIMPLICITY. se staly herečky Jenovéfa Boková a Eliška Křenková spolu s hercem Jiřím Bartošem.

Teď více než kdy jindy je čas na to, podpořit české designéru, pokud můžete. Inspiraci naleznete zde.