MALÉ ZMĚNY. VELKÝ DOPAD. OD ZALANDA.

Autor PR
Zveřejněno 3. 2. 2020

Společnost Zalando se spojila s devíti skandinávskými značkami s cílem představit na jaře 2020 exkluzivní udržitelnou kolekci dámského oblečení s názvem ​Malé změny. Velký dopad. od Zalanda​. Zalando nabízí přes 20 000 produktů označených štítkem udržitelnosti od více než 240 různých značek. Devět z těchto značek bylo osloveno ke spolupráci, jejíž výsledkem je ona kolekce: Blanche, Bruuns Bazaar, Designers Remix, Filippa K, Han Kjøbenhavn, Holzweiler, House of Dagmar, Libertine Libertine a Won Hundred.

„Udržitelnost se stává důležitým tématem ve všech našich kategoriích, zejména však ale v kategorii Premium. Víme, že naši zákazníci od kategorie Premium očekávájí zboží, které je nejen vysoce kvalitní a designové, ale přináší s sebou pokrok i v oblasti udržitelnosti.“ Říká Lena-Sophie Roeper, vedoucí oddělení Buying Premium and Sports v Zalandu. „Jelikož jsme módní platforma s více než 29 miliony aktivních zákazníků v 17 zemích a nabízíme více než 2000 značek, máme tedy možnost ovlivnit poptávku a nabídku udržitelné módy. Proto našim zákazníkům udržitelnou módu systematicky představujeme, spolupracujeme s partnery, kteří sdílí naši vizi a etický kodex, a každý den posouváme tento průmysl o krok vpřed. Kolekce ​Malé změny. Velký dopad. od Zalanda​, která je k dispozici pouze na Zalandu, je obrovským krokem tím správným směrem.“

Těchto devět skandinávských značek, obecně považovaných za vůdčí jména v oblasti udržitelné módy, bylo postaveno před výzvu dát dohromady soudržnou, uvědomělou kolekci, která ovšem nesleví na designu ani kvalitě. Při výrobě této kolekce o 70 kusech se tedy nezapomnělo na lepší materiály, sociální aspekty a techniky zpracování méně náročné na zdroje. Každá značka přinesla do projektu svůj vlastní uvědomělý přístup a s ním i neotřelou řadu udržitelných materiálů a procesů. Za použití méně pesticidů a méně vody tak vznikla kolekce složená z tkanin jako je organická bavlna, trvanlivý triacetát, 100% recyklovaný polyester s potisky certifikovanými OEKO-TEX. Kolekce je dobrým základem šatníku, který vydrží: lehké, rozevláté šaty, obleky, odolný denim i lehké bundy, a to vše v paletě módních, tlumených barev. Rozmanitost stylů umožňuje nositeli kousky kombinovat a utvářet tak svůj jedinečný styl, který vydrží po několik sezón.

„Tato spolupráce pokračuje v cílech společnosti Zalando v oblasti udržitelnosti a reaguje na měnící se potřeby našich zákazníků,“ říká Jonny Ng, ředitel oddělení Marketing Strategy & Campaigns v Zalandu. „Kolekce ​Malé kroky. Velký dopad. Od Zalanda. si klade za cíl zvýšit povědomí zákazníků o udržitelném sortimentu módy na Zalandu a zároveň vést zákazníky k vědomějším rozhodnutím při nakupování. Spoluprací s těmito devíti prémiovými značkami chceme našim zákazníkům ukázat, jak snadné je najít svůj udržitelný styl od hlavy až k patě.“

Tato kolekce plynule navazuje na první udržitelnou kampaň společnosti Zalando a na říjnové zveřejnění jejich nové strategie udržitelnosti na rok 2023 nazvané do.MORE. Součástí strategie do.MORE bylo i uznání, že společnost sama je součástí problému a nyní se chce podílet na jeho řešení. Zalando má potenciál sehrát důležitou roli při řešení základních problémů udržitelnosti tak, že využije svého dosahu či technologií a stane se lídrem při navazování spojení potřebných k transformaci průmyslu. ​Malé kroky. Velký dopad. Od Zalanda. vidí Zalando jako platformu, která využívá svého vlivu k propojování důležitých hráčů na poli udržitelnosti a iniciování spolupráce za dobrou věc.

Kolekce je k dispozici na centrální stránce Zalanda (zalando.cz) ve všech 17 zemích od 27. ledna 2020.

MBPFW SS24: Kdo a co stojí za zmínku

MBPFW SS24: Kdo a co stojí za zmínku

Aneb o čem mluvíme na Brunchi i po akci. Lokace Propojení módy a industriální budovy není nic neobvyklého, ale teď si to opravdu sedlo. V porovnání s posledními roky to mělo naprosto jinou atmosféru. Vanda Janda Birthday Party Vanda Janda má svůj ikonický styl, který...

Kdy je to móda, umění a kdy jen touha šokovat?

Kdy je to móda, umění a kdy jen touha šokovat?

Jakmile pracujete v módním průmyslu, stáváte se pro rodinu, přátele a známé (pokud se na módní scéně také nepohybují) někým s kým si nejde promluvit o oblečení. Automaticky začnou přiznávat, že tomu vlastně nerozumí. "Módní" totiž podle nich v překladu znamená ujetý,...